Monday 2 July 2012

MAANDAG

Maandag, die  na een zwaar weekend. Ja, ik heb het specifiek over deze maandag want meestal valt deze wel mee. De bruine prut uit de koffiecorner (eigenlijk mag deze corner dus niet zo heten) die mijn collega net weer komt brengen, doet niet wat het hoort te doen. Ik zag het vanochtend in de spiegel en heb (na bijgekomen te zijn van de schrik) echt mijn best gedaan, maar helaas. Ik kwam hier niet zonder een "ontzettende leuke (?????) opmerking" binnen. En eerlijk is eerlijk, ik voel ze ook hangen……..de kipfiletjes onder mijn ogen. En al die mensen…………snapt dan niemand dat ik helemaal niet wil praten en gewoon boos achter mijn computer wil zitten. Jaaahaaaaa, ik heb een heel leuk weekend gehad anders zag ik er nu toch niet zo uit!!!!!!! Ik weet het, gewoon sociaal gedrag, maar als ik jou op straat vraag hoe het gaat wil ik toch ook alleen het woord ‘goed’ terugkrijgen en een eventuele ‘met jou ook(?)’.


No comments:

Post a Comment