Saturday 28 July 2012

The Essential

Hij is fijn gebouwd! Hoewel ik best van wat body houd is hij zeer fijn om te aanschouwen. Ik houd ook van lange benen, maar hoewel deze ook niet zijn inbegrepen is dit toch een fantastische 'packet deal'! Ik zou willen dat ik hem in kon huren, maar uiteindelijk ben ik meer van de langere relaties (dat is in ieder geval wat me overkomt, ik vraag me af of ik er werkelijk voor gemaakt ben). Ik heb al stiekem aan hem gevoeld. Ik weet dat dat stom is want dit 'snoepje' smaakt naar meer. Zijn diensten worden aangeboden voor ietsje meer dan 2000 euro, maar dan ben je ook heel wat nachtjes 'zoet'.

Eigenlijk heb ik al besloten! Deze zware aantrekkingskracht is ook eigenlijk niet beheersbaar. Ik wil dat hij van mij wordt. Ik wil door hem geknuffeld worden. Ik wil bij hem liggen en........"slapen".

http://www.aupingessential.nl/

No comments:

Post a Comment