Friday 7 September 2012

Deze herfst dan ?



Op zaterdag 22 september staat de zon precies boven de evenaar waardoor dag en nacht overal op aarde even lang duren. Voor ons betekent dit simpelweg de eerste herfstdag. Let's start!
 
Pinned Image
via loesje

 
 Er staat in mijn omgeving een zwaar verbod op het ook maar denken aan de koude kliederboel die op onze 'fantastische' zomers volgt want 'we balen'. We balen dat we zo weinig zonuurtjes hebben gehad. En misschien is dat zo, maar ondanks dat kan ik ook smachten naar het seizoen dat volgt (nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik er in mei al een paar gepikt heb in het heerlijke Bali). Wisseling van spijs! De garderobe door en opruimen, nog meer opruimen (ja, dit doe ik in fases zodat ik er niet van wakker ga liggen want ik ben nogal nostalgisch als het om mijn fondsten gaat). En dan concluderen! Concluderen dat ik nog werk te doen heb. Concluderen dat ik nog een mooie 'classic blue skinny' mis. Dat ik mijn zwarte pumps op voorhand al weg gedaan heb en dus echt nieuwe moet en voor de wat meer basic outfit wens ik ook nog een paar in een goede knalkleur!
Wat mooie hempjes in warme herfstkleuren zijn ook welkom en het zelfde geldt voor die voor daarover. Aangezien ik zo nog wel even door kan gaan is de conclusie van de conclusie dat ik nog genoeg te doen heb.


Daarnaast wordt het deze herfst toch echt tijd voor een echte 'Stutterheim Raincoat'. Zo mooi, zo basic en zo fijn, maar oh zo duur. But then again.......ik bespaar een hoop door iedere dag op mijn fiets naar mijn werk te gaan waarbij ik tijdens de fietstocht vaak genoeg heb gebeden om die mooie jas. Dit maakt de Zweedse Alexander Stutterheim bijna mijn god, maar dan heb ik wel meerdere goden en godinnen (Isabel, Chloe, Alexander, Marc, Patrizia...).
 

photo.jpg
via


Maar om terug te komen op het punt! We kunnen weer! We kunnen weer speuren (alsof ik daar niet iedere dag mee bezig ben), we kunnen weer aanschaffen (uiteraard met beleid en wel overwogen), maar het kersje op de taart is natuurlijk het dragen, want niets is fijner dan mooie, zachte, nieuwe stofjes om je lijf.


Ik heb er zin in en als het mij niet meteen lukt.....we always have Paris (al is het alleen maar ter inspiratie.....voor een nieuwe conclusie;-)


- X - Aailove


 

No comments:

Post a Comment