Monday 8 October 2012

Ode aan WIT....

Al ruim een jaar ben ik bezig met mijn nieuwe domein. Een nieuw thuis creëren! 'Sweet' zou je denken maar niet voor iemand die geen keuzes kan maken en die om het zichzelf nog lastiger te maken alle interieur blogs leest , alle woontijdschriften doorneemt en hier en daar nog een beursje mee pakt. Ik weet dus hoeveel keuzes er zijn , tussen hoeveel mooie, coole en fantische dingen je kan kiezen... dood vermoeiend vind ik het. Als je voor het ene kiest dan is het andere uitgesloten.. vrezelijk ! Het resultaat? Het huis is voornamelijk wit ...de muren, de kozijnen en nu ook de vloer. En begrijp me niet verkeerd , wit vind ik prachtig ... alles ligt nu nog open. Het is net een blank vel en in tegenstelling tot de verbouwing mag ik alles heel, heel rustig gaan invullen ...

No comments:

Post a Comment