Wednesday 13 August 2014

MJ-alert......

Marc Jacobs staat van vandaag tot en met zondag als tweet shop in de Bijenkorf op de Amsterdamse Damrak. We betalen hier met een post op social media, zoals dat eerder ook in de pop-up store in New York kon. En uiteraard volg 'ik'. Want ik ben Amsterdam (even een klein pluimpje op de arrogantie van de Gemeente Amsterdam).


Voor de MJ-fans:

Klanten in de Daisy Marc Jacobs Tweet Shop werden in New York beloond met freebies, maar alleen als ze in hun bericht op Twitter, Instagram of Facebook de hashtag #MJDaisyChain gebruiken. 

Voor mij, want ik ben Amsterdam, en voor jullie is de hashtag: #MJDaisyChainAMS.

Daisy Dream, de nieuwste geur van het modemerk, speelt de hoofdrol in deze campagne. En ondanks dat ik zelf niet een MJ-person ben, hou ik wel van Daisy. En daar dromen bedrog zijn zal ik ook wel van haar gaan houden. 



No comments:

Post a Comment