Wednesday 20 August 2014

The Godmother of Punk........

J'adore!!!!! De lijn tussen haar en de bekende parfumlijn is er niet! Chique is ze ook niet! Maar in mijn ogen is ze niet de elegantie zelf, maar de kroon daarop. 

Ze heeft iets neergezet wat ons, maar zeker mij, nooit meer afgenomen wordt. Rock hoort erbij! Rebellie hoort erbij! En ook chaos hoort bij mij! 

Regels zijn er alleen daar waar noodzakelijk. Ik gebruik de regels vaker in het 'motherhood' dan dat ik over alles wat ik doe nadenk. Maar misschien is dat inmiddels een grenzenloos vertrouwen in mijn gevoel?!

Ze straalt dat uit wat ze is, althans dat zie ik! Iemand met een mening en die niet 'te veel' geeft om wat 'normaal' is of 'zo hoort'. Let's rock it out, let's go crazy and last but not least; let's do it!




No comments:

Post a Comment