Sunday 4 November 2012

Als alles samenkomt....

Eerder vertelde ik over een van mijn favo winkels in Utrecht. Al moet ik toegeven dat ik door chronisch tijdgebrek en een grote drang om in andere Europese steden te shoppen (hier kom ik echt nog op terug) al tijden niet bij KLIJS & BOON ben geweest.

Maar die prachtige regenjas, de mooie Arholma van Stutterheim (een van mijn goden) hangt er wel mooi te zijn in hun webshop (ja, tijd heb ik nog steeds niet). Wit, zwart, groen en geel! Allemaal binnen handbereik.

Duurzaam is hij en de fiets wordt met deze mantel veel aantrekkelijker als het buiten kil en koud is.

Ik weet dat hij goud kost, maar hij is het ook waard. Dus voor de mensen die nog een potje naast het reserve potje hebben; koop hem nu!!!
Kan je gelijk de prachtige winkel op de Voorstraat (Utrecht) bewonderen!

Aailove

No comments:

Post a Comment