Monday 26 November 2012

'kind' of style....

Vreselijk vond ik het, kinderen die erbij lopen als volwassenen, alsof het niet leuk is om de onschuld in je rugzak te hebben. Alsof het niet fantastisch is je spijkerbroek aan te trekken, een simpel truitje aan te trekken, sjaal om, gympies eronder en KLAAR.

Maar mijn mening was vooral gebaseerd op het bloot, de make-up, de hakken en de rest van de dingen waar ik op mijn 13de/14de totaal geen tijd voor had om aan te denken. Wat zeg ik? Ik was mij er niet eens bewust van. Jammer, want het kindse op straat verdween en zij zijn de toekomst (en dus mijn hoop).

Maar ik ben blij te kunnen vaststellen dat het tij keert, dankzij de casual style met een vleugje adult style waarop velen labels inspeelden en tal van buitenlandse invloeden is het oude 'Cool' vervangen door 'a new kind of Cool'. Vol blijdschap geniet ik weer meer en meer van het straatbeeld en voel ik mij niet meer kindser (jonger zou hier ongepast zijn gezien de vreugdetekenen om mijn ogen) dan de gemiddelde puber. Fijn en comfortabel! Voor hen en voor mij.

De lol is terug en de 'kids'.......are kids again, maar dan stylisch verantwoord.
WITHOUT EVEN KNOWING IT!!!!!

Maar ZARA weet het wel!!!

- X -

Aailove







No comments:

Post a Comment